Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Hungarian
Kategóriák / Termékek

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Az Általános Szerződési Feltételek a BI MARKET Kereskedelmi Kft. (székhelye: 6800 Hódmezővásárhely, Fári u. 32. cégjegyzékszám: 06-09-021861  , adószám: 25175820-2-06 , továbbiakban: Eladó, Üzemeltető) által, a www.konyanet.hu webcímen elérhető webáruházon keresztül (továbbiakban: Webáruház) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit, valamint a 2016/679. számú EU rendelet szerinti adatvédelmi szabályzatot tartalmazza.
1. Általános tudnivalók
2. Regisztráció, adatvédelem
3. Böngészés az áruházban
4. Megrendelés leadása
5. A termék kiszállítása, átvétele és fizetés
6. Árképzés, kedvezmények
7. A megrendelés teljesítési ideje
8. Levelezés, vélemények, panaszkezelés
9. Jótállás
10. Elállás joga
11. Hírlevél
12. Jogi nyilatkozat a webáruházban felhasznált képi és írásos anyagokról

13. Egyéb rendelkezések
1.    Általános tudnivalók
1.1 Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön - mint Vevő - a Webáruházból történő megrendeléssel kezdeményez.
A Webáruházban történő vásárlást elektronikus úton kezdeményezheti. Interneten keresztül a kiválasztott termék(ek) kosárba helyezésével és a webáruház által nyújtott megrendelési folyamat lebonyolításával.
Opcionálisan lehetőség van telefonon, e-mailen, vagy levélben leadott rendelések leadására is. Ilyen formában leadott megrendelését ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek. Az így leadott megrendelésekre vonatkozó feltételek megegyeznek a webáruházban leadott rendelésekre vonatkozó feltételekkel, folyamatokkal, ezáltal jelen ÁSZF is egyaránt vonatkozik rájuk.
1.2 A Webáruházban böngészni szabadon, regisztráció nélkül lehet. A vásárlás regisztrációhoz kötött. Az áruházban bárki jogosult vásárolni, aki érvényes adatokkal regisztrálta magát, és elfogadja az alábbi ÁSZF feltételeit. A vásárló regisztrálhatja magát a vásárlás előtt, de ha ezt nem teszi meg, a rendszer az első vásárlás leadásával egy időben regisztrálja.
1.3 A megrendelés leadása után a megrendelés beérkezéséről rendszerünk automata nyugtázó levelet küld (továbbiakban: nyugtázó levél) a Vevőnek, ez azonban még nem minősül szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor ezt követően egy második levélben visszaigazoljuk a megrendelést (továbbiakban: visszaigazoló levél), vagy telefonon ügyfélszolgálatunk értesíti Önt a megrendelése elfogadásáról. A megrendelést Ön a teljesítésig szabadon és következmény nélkül, e-mailben és telefonon módosíthatja, lemondhatja. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.
1.4 A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések szállítási idejét minden esetében a visszaigazoló levélben jelezzük. Amennyiben a megrendelés elfogadása telefonon történt, akkor a a várható szállítási határidő jelzése is ekkor történik. Amennyiben a szállítási időben bármilyen okból változás történik erről az előzménynek megfelelő módon informáljuk a vevőt.
1.5 Árak: Az áruházban feltüntetett árak érvényes végfelhasználói bruttó árak. Amennyiben a vevő rendelkezik bármilyen kedvezményre a végfelhasználói bruttó árakból, akkor ezt a regisztrációjával történő belépéskor a kedvezményes árakat láthatja. A rendelés (második, visszaigazoló levélben történő) visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik.
2 Adatvédelem

Az Eladó, Üzemeltető a vele szerződéses kapcsolatba kerülő magánszemélyek személyes adatait az Európai Parlament és a Tanács 2016/679. számú rendelete alapján készült és általa 2018. május 10. napján elfogadott adatvédelmi szabályzatának megfelelően kezeli. Link: Adatvédelmi Szabályzat.
2.1 Legkésőbb a rendelések feladásakor a Vevő regisztrál a Webáruház rendszerébe. A regisztrált vásárláskor, amennyiben nem vesz igénybe házhozszállítást, akkor elegendő megadnia a számlázáshoz szükséges adatokat (Név, cím), valamint egy valós e-mail címet és telefonszámot a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz. Azonos e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni. Amennyiben házhozszállítás szolgáltatásunkat is igénybe veszi, abban az esetben a szállítási címet is meg kell adnia a rendelés leadása során. Céges vásárlás esetén adószámot, cégnevet is megadhat.
2.2 A regisztrációs adatok megadását (ezzel együtt a rendszerbe való bejelentkezést) követően a rendelések feladására technikailag lehetőség nyílik, valamint a regisztrált vásárlók számára biztosított egyéb funkciók is elérhetővé válnak. Ilyen szolgáltatások pl. jelszó változtatás, stb.
2.3 A Vevő adatait, valamint a rendelési adatokat a Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja és megőrzi, azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél, a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a vevőadatok törlésére, akkor azokat a Webáruház adatbázisából töröljük.
2.4 Elfelejtett jelszó: Jelszó emlékeztető funkciónkkal a regisztrációkor megadott e-mail címre kérheti a jelszó elküldését. Amennyiben a funkció használatára sor kerül, kérjük, hogy belépést követően módosítsa jelszavát.
2.5 Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát bizalmasan kezelje, ne adja át arra illetékteleneknek. Webáruház nem felel az így keletkezett téves szállításokért és károkért.
2.6 Webáruház minden esetben az Ön által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik, ezért fontos, hogy az adatok pontosak legyenek. Ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, adatmódosításra a rendelés feladás közben és regisztrációt követően is van mód.
3.    Böngészés az áruházban
3.1 A honlap tetején a fő menüpontokból a működésre, kapcsolatra, regisztrációra, szállításra vonatkozó információkból választhat, a képernyő bal oldalán található kategóriákban a termékeket találhatja meg, a képernyő jobb oldalán a belépés, a kosár ill. akciós felületeket talál.
3.2 A termék adatlapokon igyekszünk minden, a termékkel kapcsolatos fontos paramétert, tulajdonságot feltüntetni. Sajtóhibák természetesen előfordulhatnak, melyekért felelősséget nem áll módunkban vállalni. Kérjük, minden esetben tájékozódjon a gyártó hivatalos honlapján az adott termék pontos műszaki paramétereiről.
4.    Megrendelés leadása
4.1 A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban gyűjtheti. A termékek a kosár ikonra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség a kosárra kattintás előtt a kosár melletti fehér négyzetben módosítható. Egyes termékeknél előfordulhat, hogy a hibás mennyiség elkerülése érdekében korlátozott a mennyiség nagysága. Ezzel együtt nem vállalunk felelőséget a tévedésből leadott mennyiségekért.
4.2 Ezt követően a kosár képernyőn eldöntheti, hogy a „vissza” feliratra kattintva még más termékeket is keres áruházunkban, vagy a „Tovább” feliratra kattintva belekezd a megrendelés feladási folyamatba.
4.3 Ha a „tovább” lehetőséget választotta, az adategyeztető oldalra jut, ahol megadhatja a számlázáshoz és kiszállításhoz kapcsolódó adatokat. Ha már vásárolt nálunk és be van jelentkezve, ezeket az adatokat automatikusan kitölti a rendszer, Önnek lehetősége van módosításra.
4.4 A rendelési folyamat oldalainak felső sávjában folyamatábrán jelezzük a rendelés lépéseinek számát, és azt is, hogy éppen az adott képernyőn hol tart a vásárlási folyamatban, valamint a jobb oldalon követheti a kosár tartalmát. Az átvételi és fizetési módok kiválasztása a következő lépések a folyamatban.
4.5 A rendelés véglegesítése: A rendelési folyamat utolsó képernyőjén tudja a rendelését véglegesíteni és elküldeni. Kérjük, ezen az oldalon minden adatot ellenőrizzen le ismét, és ha hibát talál, a kosár a fejlécében található rendelésoldal nevekre kattintva módosítsa a megadott adatokat. A folyamatban így bármikor visszaléphet bármelyik lépésre.

itt van lehetősége a megjegyzés rovatban megadni bármilyen információt, ami a megrendelésének teljesítését segíti. Pl. a megközelítésre, elérhetőségre vonatkozó információk, stb.

Szintén itt kell jeleznie, amennyiben a használt készülékének elszállítását kéri. Használt készülékét csak akkor tudjuk elszállítani, ha ezt előre jelzi és az szállításra alkalmas állapotban van. Kifejezetten vonatkozik arra, hogy a szállításkor használt molnár kocsival mozgatható legyen, a készülék kiszerelt, tiszta állapotban, a testi épséget és a szállított többi árut ne veszélyeztesse.

Az elszállítást MEGTAGADJUK, amennyiben a készülék a fentieknek nem felel meg, vagy az állapota egészségügyi veszélyt jelent. Pl. romlott élelmiszer, vagy annak maradványa, penész, rothadt anyag, stb található rajta vagy benne.
Ha mindent rendben talált, el kell fogadnia a rendelés alján az ÁSZF ismeretére és elfogadására vonatkozó pontot. Ezt minden rendelés alkalmával meg kell. ekkor a „Megrendelés” gombra kattintva feladhatja rendelését. Ezt követően hamarosan e-mailben nyugtázást kap rendelésének fogadásáról. Ez azonban nem tekinthető rendelés visszaigazolásnak. A rendelését egy második elfogadó e-maillel igazoljuk vissza vagy munkatársunk telefonon tájékoztatja Önt rendelése teljesítésével kapcsolatban.

4.6. A rendelés visszaigazolása előtt a nem teljesíthető rendeléseket töröljük, erről törlési értesítőt küldünk. Kifejezetten érvényes a rendelés törlése az egyértelmű hibás ár, pl. 0 Ft-os ár, vagy az időközben megszünt, vagy nem beszerezhető termékek esetén.
5.1   A termék kiszállítása, átvétele és fizetése 
A fizetendő díjat (magyarországi szállítási cím esetén) a megrendelés feladása előtt a webáruház-szoftver automatikusan kiszámítja, így ön is meggyőződhet a szállítási díjakról.
Mindenkori aktuális szállítási feltételeket és díjainkat a „Szállítási díjak” menüpontban találja.
5.11 Házhozszállítás:  A csomagot a futár házhoz viszi. Külföldi szállítási cím esetén a rendszer nem tudja meghatározni a pontos szállítási díjat, azt a megrendelés beérkezése után kollégánk kalkulálja és tájékoztatja a vásárlót erről. Amennyiben a szállítási díjat nem fogadja el, lehetőség van elállni a vásárlástól. Kérjük házhozszállításnál a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

5.1.2 A termék átvételét követően a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 24 órán belül a termék sértetlenségéről, annak kicsomagolásával meg kell győződni. Az esetleges sérülésről  fényképekkel kiegészített jelzést kell küldeni cégünk felé.  Amennyiben ez nem történik meg az ezzel kapcsolatos reklamáció elutasításra kerül.

5.1.3 A termék csomagolásának elszállítására nincs lehetőség.
5.2 Személyes átvétel: A megrendelt árut lehetősége van személyesen átvenni Átvételi Pontunkon. Az Átvételi Pont nyitvatartása: hétfőtől péntekig (munkanapokon) 9-től 17 óráig. Lehetőség szerint minden esetben kérjük, hogy telefonon egyeztessen kollegánkkal. 
5.4 Fizetési módok:

• Online bankkártyás fizetés: A megrendelés leadásakor egy biztonságos banki kapcsolaton keresztül bankkártyájával fizetheti a vételárat. Sikertelen fizetés esetén nincs lehetőség újból indítani a tranzakciót. Ebben az esetben kérjük, hogy törölje a rendelést és egy új rendelés leadásával ismételje meg az online bankkártyás tranzakciót.
• Utánvétellel készpénzben: Az áru átvételekor a futárnál egyenlítheti ki készpénzben számláját, amennyiben a vásárlás során készpénzes fizetésmódot választott.
• Előre történő átutalással: Személyes átvétel és futárral történő kiszállítás esetén és lehetősége van előre történő átutalással fizetni. A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheti. Kérésére az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesse fel a rendelés azonosítóját! Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni: BI MARKET KFT:  OTP Bank Zrt.: 11735067-23556526-00000000
• Bankkártyás fizetés
saját kiszállítás esetén a szállítóautóban van bankkártya leolvasó, így ekkor bankkártyával is fizethet (MPL, GLS, esetében ez az opció nem érvényes)
• 5.5 A vásárolt termékről a BI MARKET Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság állítja ki a számlát. . (székhelye: 6800 Hódmezővásárhely, Fári u. 32. cégjegyzékszám: 06-09-021861  , adószám: 25175820-2-06 bankszámlaszám OTP Bank Zrt.: 11735067-23556526-00000000
6. Árképzés, kedvezmények
6.1 Árainkat a forint/euro árfolyam változása és a piaci viszonyok miatt előzetes bejelentés nélkül bármikor megváltoztathatjuk. A webáruházban már leadott megrendeléseket az ár-módosítás nem érinti.
6.2 A Webáruház üzemeltetője időszakos akciókat hirdethet. Mind az eredeti, mind az akciós árat minden esetben a termék adatlapján tüntetjük fel.
Figyelem! A kedvezmények nem összevonhatóak.
7. A megrendelés teljesítési ideje
7.1 A megrendelések teljesítési ideje: Mivel a szállítási idő függ attól, hogy az adott termék készleten van-e, így az 1.4 pont szerint jelezzük várható szállítási határidőt, vagy azt, hogy a termék raktárunkban elérhető. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről Vevő e-mailben tájékoztatást kap és jelezheti, hogy számára elfogadható-e ez. Amennyiben a termék elérhetőségénél a Külső raktáron információ szerepel a termék a beszállítonktól kapot készletinformációk alapján a beszállítónk kp-i raktárában van készleten. Ebben az esetben a szállítási idő a raktárunkba érkezéssel meghosszabodik.
7.2 Rendeléskövetés: Megrendelése státuszáról, ill. annak minden bekövetkezett változásáról emailben értesítjük Önt, így egyszerűen tájékozódhat arról, hogy milyen fázisban tart a rendelés feldolgozása.
8. Levelezés, vélemények, panaszkezelés
8.1 E-mail címünket és postacímünket a webáruház „Kapcsolat” menüpontjában találja. A megkeresésekre 8 munkanapon belül reagálunk.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben az Eladó és Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vevő, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat az Eladó székhelye szerint illetékes Békéltet Testülethez is, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

Cégnév: Csongrád Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: Rákóczi Tér 1.
Irányítószám/Település: 6722 Szeged
Megye: Csongrád
Telefon: +36 62 680 530
Telefon: +36 62 680 531
Fax: +36 62 680 531
Weboldal: www.nfh.hu

Lakhelye szerinti Fogyasztóvédelmi Felügyelőséget megtalálja itt:
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/hova_fordulhatok

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Lakhelye szerinti Békéltető Testületet megtalálja itt:

Bírósági eljárás kezdeményezése.
9. Jótállás, Szavatosság, Kellékszavatosság
9.1 Az áruházban megvásárolható termékekre mindenkor legalább az érvényes jogszabályok szerinti jótállást vállaljuk. A konkrét garanciális (jótállási) idő minden termék szállításakor a csatolt dokumentáció szerinti jótállás érvényesíthető.
A kellékek és egyéb, kis értékű termékek esetén a számla szolgál jótállási jegyként, külön jótállási jegyet nem küldünk. A nagyértékű készülékekhez minden esetben jótállási jegyet mellékelünk. A garancia érvényesítéséhez a számla és a jótállási jegy egyidejű bemutatása szükséges. A gyártó által biztosított jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is természetesen érvényesek. A garanciális idő hosszára és tartamára vonatkozóan a konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak.
9.2. Szavatosság
9.2.1. Kellékszavatosság
A polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően, a Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vevő érvényesíteni már nem tudja.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Vevő - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vevő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra Eladó adott okot.
Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni Eladóval.
Vevő közvetlenül Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vevő részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben Eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vevőnek felróható okból keletkezett, nem köteles a Vevő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ha a Vevő a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
9.2.2. Termékszavatosság
A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vevő - választása szerint - az 9.1.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Vevőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vevő a gyártóval szemben érvényesítheti.
Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vevő felelős.
Vevő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy Eladóval szemben gyakorolhatja.
A gyártó, Eladó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak, a Szolgáltatónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
9.3. Jótállás
Eladó az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó egyes termékek tekintetében egy éves kötelező jótállást illetve egyes termékek tekintetében és a gyártó által önként vállalt jótállást is biztosít, melynek időtartama minden esetben a termék mellett feltüntetésre kerül. A Kormányrendelet értelmében a kötelező jótállás időtartama 1 év.
Jótállás esetén Vásárlót ugyanazon jogok illetik meg, mint az 9.1.1 pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.
Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Vevőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vevőt a jótállásból fakadó jogok a 9.1.1 és 9.1.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:
Eladó által kiállított jótállási jegy,
A termékhez mellékelt jótállási jegy,
Eladó által kiállított eredeti számla vagy annak másolata.
Amennyiben a fentiek közül egy irat sem áll a rendelkezésére, Eladó a vásárló neve, a vásárlás időpontja alapján igyekszik segíteni a számla pótlásában.
A Vevőnek lehetősége van a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez fordulnia, mely az ügyintézés, és a javítás időtartamát lerövidíti, azonban ez nem kötelező.
A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. Az egyértelműen nem rendeltetésszerű használatból eredendő (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) meghibásodás esetén a csereigény teljesítésére a Szolgáltató nem köteles.
Amennyiben a cserét követően bebizonyosodik a termék nem rendeltetés szerinti használata, vagy sérülése, a javítás költségeit, vagy a terméket a Vevő köteles kifizetni. A csereigényről, vagy annak megtagadásáról minden esetben jegyzőkönyv készül.
Teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott terméket Eladó kicseréli.
Ha Vevő meghibásodást észlel a termékkel kapcsolatban, azt be kell jelentenie a Eladó felé írásban, vagy a jótállási jegyen szereplő központi szakszervizénél (bővebb információ, telefonszám a termékhez mellékelt jótállási jegyen van). Ha a bejelentés jogos, a Eladó vállalja a termék cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt a Vevőnek átadott jótállási jegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan küldött csomagokat Eladónak nem áll módjában átvenni, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha pedig a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a Eladó gondoskodik.
Egyéb esetekben a garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a Vevő köteles viselni. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a szállítás költségét Eladó megtéríti Vevő részére.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét Eladónak nem áll módjában megtéríteni.
Amennyiben a jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási ideje iránt Vevő telefonon vagy az ügyfélszolgálaton érdeklődhet.
Vevőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vevőt a jótállásból fakadó jogok az 9.1.1. és az 9.1.2.. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
A jótállás tehát nem érinti a Vevő jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
Jótállási, szavatossági igényét az "Kapcsolat" pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő.
Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Vásárló békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 8. pontban feltüntettettek alapján.
9.2 A BI MARKET Kft szerviz tevékenységet nem végez, ezért a márkaszerviz partner szakvéleményét fogadja el és továbbítja Vevő felé a jótállási és szavatossági igények elfogadásában és elutasításában.
Kérjük, a termék jótállási jegyét feltétlenül őrizze meg, ennek hiányában a szervizek nem vállalják a garanciális javítást!
9.3 Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok vonatkoznak:
• 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet,
• 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet,
• 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet.

•19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet
9.4 A garanciális ügyintézés megkezdéséhez lépjen kapcsolatba vagy juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül annak a jótállási jegyében feltüntetett márkaszervizéhez
10. Elállás joga
10.1 Minden fogyasztót (természetes személyt) a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül megillet az indoklás nélküli vásárlástól való elállás joga.
10.2 A vásárlástól való elállás feltételei:
• Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami hiánytalan csomagolásban érkezik vissza a Webáruház ügyfélszolgálatára. 
• Az elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy személyesen kell bejelentenie a termék átvételétől számított 14 napon belül.
• Vásárló az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül).
10.3 A vételár visszafizetése: A vásárlástól való elállás esetén a termék hiánytalan csomagolásban történő visszaérkezést követő 14 napon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra, amennyiben az áru hiánytalanul visszaérkezett. Az Eladó a termék teljes vételárát, valamint a szállítási díjat visszatéríti, azzal a kitétellel, hogy Eladó nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat. A terméknek a telephelyünkre történő visszajuttatásának a költségeit Vevőnek kell állnia.
10.4 Elállás a termék átvétele előtt: Amennyiben megrendelését már korábban kiegyenlítette és a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 14 napon belül lemondja rendelését, akkor a kiegyenlítés összegét visszautaljuk a megadott bankszámlára.
10.5 Sérült termék visszaküldése: Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
10.6 Egyéb rendelkezések a vásárlástól való elállás kapcsán:
• Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
• A Webáruház követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

• Az elállási jog gyakorlása esetén a vevő felelősséggel tartozik az eladó felé a termék tulajdonságának és működésének megállapításához szükséges mértéken felüli használatból eredő értékcsökkenéssel, beleértve a terméken látható karcok, sérülések, kopások nyomait. Ezt a vevő köteles az eladó felé megtéríteni.
• A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

10.7 Tájékoztató az online vitarendezési platformról: Online vitarendezés Link

11. Hírlevél
11.1 A Webáruház akcióiról, és híreiről igyekszünk rendszeresen tájékoztatni vásárlóinkat, rendszeres hírlevél formájában. Ezért az Ön figyelmébe is ajánljuk ingyenes hírlevél szolgáltatásunkat, melyre az e-mail címe megadásával iratkozhat fel. Amennyiben mégsem kíván tőlünk hírlevelet kapni, akkor a hírlevélküldő rendszerünkben erről egyszerűen leiratkozhat
12. Jogi nyilatkozat a webáruházban felhasznált képi és írásos anyagokról
12.1 Az áruházban található termékadatok, fotók, leírások az BI MARKET  Kft., illetve beszállítóink tulajdonát képezik, ezért azok gyűjtése, lementése, tárolása, megjelenítése csak előzetes engedéllyel lehetséges.

13. Egyéb rendlkezések

13.1 A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az Eladó tulajdonában marad.
Eladó jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A tájékoztatást Szolgáltató a módosított ÁSZF hatálybalépést megelőző kellő időben a Webáruház felületén közzéteszi. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a Vevővel szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.
Eladó fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. Az Eladó továbbá fenntartja a jogot, hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.
Jelen ÁSZF 2015. november 01.-től érvényes.

Változás: 2018. május 07-án ÁSZF kiegészült az Adatvédelmi Szabályzattal

Változás: 2019 május 22-én Futár cégek felsorolása

Változás: 2019. június 17-én frissült a GLS csomagkövetési információ, ill. módosult a bankkártyás fizetési lehetőség. Bankszámlaszám változás felvezetése

Változás: 2020. január 22-én módosult az adatkezelési szabályzat ( www.konyhanet.hu bevezetése)

Változás: 2021.május.17.-én Garanciáról szóló gyártói linkek frissültek.

Változás: 2021.május.17.-én békéltető testületek listája frissült.

Változás: 2021. október 19-én szállítási költségek, szállítási módok, fizetési módok frissültek.

Változás: 2022. február 18-án online vitarendezési platform tájékoztatóval frissült.

Változás: 2022. augusztus 01-én szállítási költségek változása

Változás: 2022. augusztus 05. 5.1.2  az átvett termék kibontására vonatkozó kiegészítés

Változás: 2022. augusztus 08. Szállítási költségek változása

Változás: 2022. november 03. Szállítási költségek változása, Átvételi pont nyitvatartásának megadása, A 4.6 pont a rendelések törlésérő

Változás: 2023. április 18. szállítási módok és az ahhoz tartozó költségek változásal

Változás: 2023. április 18. 7. A megrendelés teljesítési ideje kiegészítése a Külső raktáron információval

Változás: 2023. júnus 01. 5.4 Fizetési módok:: teendő, amikor sikertelen az online bankkártyás fizetés

Változás: 2023. június 20. 4.5 A endelés véglegesítése: a megjegyzés rovat, különös tekintettel a használt készülékek elszállításáról

Változás: 2023. 08.31. 5.1.3 A termék csomagolásának elszállítására nincs lehetőség.

Változás: 2023. szeptember 12. 10.6 szükséges mértéken felüli használatból eredő értékcsökkenés